می خوای مقاله برای ژورنال سطح بالا چاپ کنی!
پس یه بار برای ترجمه هزینه کن
نیاز به ویرایش نیتیو با گواهی ویرایش داری
بدون واسطه کارتو به مترجم بسپار
نیاز به رفع مشابهت مقاله داری؟
اولین مرکز تخصصی رفع سرقت ادبی در ایران
گزارش مشابهت Ithenticate ارزان ترین در ایران!
صدور گزارش در کمتر از 15 دقیقه

ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

بهترین سایت ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

ترجمه لبخند، بهترین سایت ترجمه تخصصی مکانیک سیالات با بیش از ده سال تجربه موفق در زمینه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

مترجم تخصصی مکانیک سیالات

مترجمان ما با تکیه بر تجربه و تخصص، آماده ارائه ترجمه ای با کیفیت به شما هستند. ترجمه تخصصی مکانیک سیالات به صورت مفهومی، دقیق و روان و با توجه به معنای خاص اصطلاحات مکانیک سیالات انجام می شود. تمامی ترجمه ها همراه با تضمین کیفیت ارائه می شوند.
 نمونه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

ترجمه تخصصی مکانیک سیالات فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی مکانیک سیالات کاملا به صورت مفهومی و با نگارش نیتیو انجام می شود. همچنین ترجمه مکانیک سیالات فارسی به انگلیسی همراه با ضمانت کیفیت و پذیرش مجله ارائه می شود. ضمانت ترجمه مکانیک سیالات فارسی به انگلیسی بدون محدودیت زمانی می باشد.
نمونه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

ترجمه تخصصی مکانیک سیالات انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی مکانیک سیالات انگلیسی به فارسی ارزان و فوری و در عین حال با کیفیت را از ترجمه تخصصی لبخند بخواهید. ترجمه تخصصصی مکانیک سیالات انگلیسی به فارسی توسط مترجم حرفه ای و آشنا با موضوع و اصطلاحات تخصصی انجام می شود.

قیمت ترجمه تخصصی مکانیک سیالات - سفارش ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

محاسبه قیمت

سفارش ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

لطفا جهت سفارش ترجمه تخصصی مکانیک سیالات و تعیین هزینه، فایل خود را ارسال کنید.

ارسال فایل بیشتر

نمونه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

صرفا به تعریف لفظی از کیفیت ترجمه تخصصی مکانیک سیالات اکتفا نکنید. این حق شما است که قبل از سفارشی ترجمه تخصصی مکانیک سیالات از کیفیت ترجمه و روانی آن اطمینان حاصل کنید. ما به این حق شما احترام می گذاریم. در ادامه می توانید نمونه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات که توسط مترجمان متخصص و با تجربه ما انجام شده اند را مشاهده کنید.
نمونه ترجمه تخصصی مکانیک سیالات

پروانه نیمه مغروق

پروانه نیمه مغروق بعنوان نوع خاصی از پروانه¬های سوپرکاویتاسیونی اغلب به عنوان سیستم های رانشی با بالاترین بازده برای شناورهای تندرو شناخته می¬شوند. ازجمله مهمترین مزایای پروانه¬های نیمه مغروق نسبت به پروانه¬های مغروق میتوان به دستیابی به سرعت¬های بالاتر، افزایش بازده سیستم رانش، کاهش نویز و ارتعاشات، امکان طراحی در ابعاد بزرگتر به دلیل عدم وجود محدودیت در فاصله نوک پره تا بدنه یا بیشینه آبخور و همچنین کاهش خوردگی سایشی سطح پره¬ها به دلیل کاهش و یا فقدان پدیده مخرب کاویتاسیون اشاره کرد. علاوه بر این پروانه¬های نیمه مغروق سبب کاهش قابل توجه در مقاومت ملحقات شناور می شوند. بنابراین قدرت مورد نیاز برای رانش شناورهایی با این نوع پروانه نسبت به شناورهای دارای پروانه های معمولی، کاهش قابل توجهی دارد. با این حال، به علت کارکرد پروانه های نیمه مغروق در شرایط دوفازی، در یک سیکل دورانی، هرپره یک باربه سطح آب برخورد می¬کند که در نتیجه آن نیروی پیش رانش و گشتاور یک پره از صفر به مقدار بیشینه و مجدداً به صفر می رسد و این باعث نوسانی شدن نیروی پیشرانش و گشتاور در پروانه¬های نیمه مغروق میشود. علی¬رغم آن که بیش از یک قرن از شروع استفاده از پروانه¬های دریایی برای رانش شناورها می¬گذرد، تحقیق و بررسی برروی عملکرد آنها یک موضوع بسیار مهم بشمار می¬آید بطوریکه امروزه باتوجه به کاربرد گسترده پروانه¬های نیمه مغروق در محدوده¬ وسیعی از شناورها، دانشمندان سرگرم انجام تحقیقات ومطالعات تجربی وعددی در خصوص این نوع پروانه ها هستند. در گذشته بیشتر مطالعات صورت گرفته بر روی پروانه های نیمه مغروق به علت عدم وجود سیستم¬های نرم افزاری با قدرت پردازش بالا، بر پایه تست¬های تجربی استوار بوده است که از جمله مهمترین آنها میتوان به تحقیقات صورت گرفته توسط Shiba [1]، Hadler و Hecker [2]، Hecker [3]، Rains [4]، Rose و Kruppa [5]، Rose و همکاران [6] و Wang [7] اشاره کرد. در مطالعات مذکور هدف استخراج متوسط زمانی تراست، گشتاور، ممان های خمشی و نیروهای جانبی بوده و در هیچ کدام مقادیر دقیق نیرو و گشتاور استخراج نشدند. از جمله فعالیت های تجربی صورت گرفته برروی پروانه های نیمه مغروق که به تعیین دقیق مقادیر نیرو و گشتاور منجر گردید می توان به مطالعات تجربی Dobay [8]، Olofsson [9]، Szantyr و Miller [10] و Dyson [11]، Dyson و همکاران[12]، Nozawa و Takayama [13] اشاره کرد. در تحقیقات مذکور، علاوه بر تعیین راندمان دینامیکی پروانه¬های نیمه مغروق، نیروهای القایی برروی پره¬ها، شفت، هاب و... نیز استخراج شده¬اند. در برخی دیگر از مطالعات تجربی، اثرات پارامترهای مختلف نظیر گام پروانه، پروفیل پره، زاویه شیب محوری پروانه، عمق غوطه¬وری پروانه و نیز عدد کاویتاسیون بر عملکرد هیدرودینامیکی پروانه نیمه مغروق مورد بررسی قرار گرفته است. در این زمینه میتوان به مطالعات تجربی Ferrando و Scamardella [14و15]، Ferrando ] 16[،Ferrando و همکاران[18و17]، Nozawa و Takayama [19]، Himei و همکاران [20] اشاره کرد.

Surface Piercing propeller

Surface-piercing propellers are specific type of super cavitating propellers that are commonly used as propeller systems with high performance for high-speed vessels. Among the most important advantages of these propellers comparing with fully-submerged propellers is that they can achieve high speeds, improve performance of propulsion system, and decrease noise and vibration. They are suitable for larger scale design since there is no limitation in terms of blade-body distance and maximum draft. Surface-piercing propellers are also featured with lower corrosion thanks to a decrease or lack of the destructive phenomenon of cavitation. Additionally, these propellers considerably decrease appendage drag so that they need a considerably less power to propel vessels comparing with the conventional propellers. However, since surface-piercing propellers function in two-phase condition, each blade enters water once in each rotation cycle so that the thrust and torque of each blade hit maximum level and then become zero. As a results surface-piercing propellers generate oscillating thrust and torque. Despite of being more than one century in operation as marine propellers, there is still a great need for conducting survey of the performance of these propellers. Nowadays and given the wide use of surface-piercing propellers in a wide range of vessels, many scientists are working on numerical and experimental studies on these propellers. In the past and in absence of powerful software systems, studies on surface-piercing propellers were based on experimental tests and among these studies, Shiba [1], Hecker and Hadler [2], Hecker [3], Rains [4], Rose and Kruppa [5], Rose et al. [6], and Wang [7] are notable. These studies were aimed at extracting time-averaged thrust, torque, bending moments, and lateral forces and none managed to extract the accurate value of power and torque. Dobay [8], Olofsson [9], Szantyr and Miller [10], Dyson et al. [12], Nozawa and Takayama [13] are some the experimental studies that tried to calculate accurate force and torque on surface-piercing blades. In addition to dynamic performance, they tried to obtain induced forces on the blades, shafts, hub, and the like. Other experimental studies have focused on the effects of different parameters such as propeller pitch angle, blade profile, shaft inclination angle, propeller immersion depth, and cavitation number on hydrodynamic performance of surface-piercing propellers. Among these studies are Ferrando and Scamardella [14, 15], Ferrando [16], Ferrando et al. [17, 18], Nozawa and Takayam [19], Himei et al. [20] to name a few.
ادامه مطلب

مطالعه عددی بر روی انتشار گذرای شعله نوسانی ابر ذرات کربن

در این مطالعه به صورت عددی، فرآیند انتشار شعله‌ی گذرا در ابرذرات کروی کربن مورد بررسی قرار گرفت. در این آنالیز، معادلات بقای ناپایا برای فاز گاز و ذره در مختصات کروی، خصوصیات ترمودینامیکی، واکنش های فاز گازی با جزئیات و ویژگی¬های انتقال چندمولفه¬ای نوشته شد. همچنین معادلات فاز ذره شامل برهم‌کنش‌های دو فازی در معادله مومنتوم با در نظر گیری نیروهای بویانسی، گرانش، استوکس، درگ و ترموفورتیک (که از گرادیان دمای فاز گاز به دست می‌آید)، حل گردید. به منظور بهبود نتایج و نیز تحلیل هر چه دقیق‌تر بر روی ذرات کروی کربن، در این پژوهش ضمن متخلخل در نظر گرفتن این ذرات به مسئله تلفات حرارتی که نقش بسزایی بر روی سایر پارامترها از جمله دمای ذره کربن و گاز و نیز سرعت انتشارشان می‌گذارد، نیز پرداخته شد. در انتها نیز یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین پدیده‌ها در احتراق ذرات یعنی پدیده نوسان سرعت انتشار شعله (حالت نوسانی) در احتراق سیستم دو فاز، مورد بررسی قرار گرفت. مهم‌ترین نتایج به دست آمده از این تحقیق به قرار زیر است: • اختلاف سرعت بین گاز و ذرات باعث ایجاد نوسان است. این اختلاف سرعت ایجاد شده بین دوفاز، باعث تغییر متناوب در دانسیته تعداد ذرات در ناحیه واکنش می‌شود؛ که نسبت تعادل را تغییر داده و باعث ایجاد نوسان سرعت شعله می‌شود. • نوسانات شعله با افزایش غلظت اکسیژن قوی¬تر می¬شود زیرا نرخ واکنش بزرگتر و گرمای آزاد شده در غلظت اکسیژن بیشتر، باعث اختلاف سرعت بیشتر می¬شود. • سرعت انتشار شعله مستقل از دما است. به خصوص در شعاع های بزرگ‌تر این موضوع کاملا مشهود است. • شدت نوسانات در سیستم احتراقی با افزایش تخلخل در ذرات کربن، کاهش می‌یابد. • با افزایش تلفات حرارتی، اختلاف سرعت گزارش شده بین ذره کربن و گاز بیشتر شده و این افزایش در مقدار سرعت نسبی عاملی است برای شدید نوسانات.

numerical study on oscillating transient flame propagation of carbon particles cloud

Transient flame propagation in carbon spherical dust cloud was numerically examined. Unstable conservation equations for gas and particle phases in a spherical coordinate system, thermodynamic specifications, and gaseous phase reactions with multi-factor transfer specifications were written. Particle phase equations including two-phase interactions in momentum equations were solved by taking into account buoyancy, gravity, Stocks, drag, and thermophoretic (obtained from gas phase temperature gradient) forces. To improve the results and analyze more accurately, the particles porosity and heat losses, that have a notable effect on other parameters like carbon particle and gas temperature and propagation velocity, were taken into account. Eventually, one of the most complicated and delicate phenomena in particle combustion -i.e. oscillation of flame propagation velocity (oscillation mode)- in two-phase system combustion was examined. The key findings are: • Different velocities of gas and particles create oscillation. It causes sequential changes in density number of particles at reaction, changes the balance ratio, and creates oscillation in flame velocity. • Flame oscillations grow stronger with an increase in oxygen concentration as the reaction rate and generated heat increase with an increase in oxygen density, which leads to a higher velocity difference. • Flame propagation velocity is independent from temperature. This is more evident at bigger radiuses. • Severity of oscillation in combustion system decreases with an increase in carbon particles porosity. • With an increase in heat losses, velocity difference grows between the carbon particle and gas and this increase is a cause of intensification of oscillations.
ادامه مطلب
liveChat
×
راه های ارتباط با ما:
×

ترجمه تخصصی لبخند جهت ارائه خدمات و تجربه ای بهتر به شما، از کوکی استفاده می کند.

لطفا با بیان نظر خود ما را در ارتقاء کیفیت این صفحه یاری کنید

میانگین میزان رضایت کاربران 85% آیا مطالب این صفحه برای شما مفید بود؟ happy face unhappy face
نمونه ترجمه آی اس آی ترجمه مقاله مدیریتی ترجمه مقاله حسابداری ترجمه مقاله مهندسی صنایع ترجمه مقاله پزشکی ترجمه مقاله روانشناسی ترجمه مقاله پرستاری ترجمه مقاله بهداشت محیط ترجمه مقاله پریفیوژن قلبی ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله نانو فیزیک ترجمه مقاله صنایع غذایی ترجمه مقاله فلسفی ترجمه مقاله ادبی ترجمه مقاله حقوقی ترجمه مقاله تاریخ ادبیات ترجمه مقاله فقهی ترجمه مقاله کشاورزی ترجمه مقاله اقتصادی ترجمه مقاله علوم سیاسی ترجمه مقاله هوش مصنوعی
با ما همراه شوید: اینستاگرام ترجمه لبخند فیسبوک ترجمه لبخند لینکدین ترجمه لبخند تلگرام ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه لبخند یوتیوب ترجمه آپارات طراحی و اجرا: خدمات ترجمه لبخند
کلیه حقوق متعلق به دفتر خدمات ترجمه لبخند است.
© 2010-2024
با ما تماس بگیرید:
تلفن ترجمه لبخند02634421844
موبایل ترجمه لبخند09198220164
موبایل ترجمه لبخند 09198385716
ایمیل ترجمه لبخند Labkhand.office@gmail.com